Camarillo Outlet- crazy shopping

Igår var som sagt jag, mina rumskompisar och två andra tjejer vi lärt känna på Camarillo Premium Outlets. Vi tog tåget till Camarillo 9.20 på morgonen, tog en timma, och åkte inte hem förrän 21.30, det var alltså en hel dag med shopping! Outleten består av tre stora delar som man gick mellan, det var ganska långa avstånd så vi gick väldigt mycket, men det känns bra att kombinera shopping med lite träning ;)

Köpte bla ett par Converse som kostade runt 300 kr(!), en del t-shirts och toppar och ett par shorts. Allt som allt gick inte ens över tusenlappen så man fick mycket för pengarna. Det var en riktigt rolig dag och skönt att komma ifrån Santa Barbara lite och se något annat :)

 

står o väntar på tåget
tåget kommer till stationen
Jeanette, Josie, jag och Angelica redo för shopping!
Cattis och Emma redo för shopping!
vårt tåg, gick riktigt smidigt
shopping på Converse!
Vans hade en hel del snyggt!
Forever 21!
Lunchpaus: Emma och Cattis
Angelica och jag, jag tog kinamat
väldigt fint och mysigt överallt
glad efter mina fynd!
trötta efter en lång dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Dit får du ta mig när jag kommeroch hälsar på :0)

Kram Mamma <3

2011-08-21 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0