Fixande

Igår (fredag) hann vi med mycket, började med att gå till the Bookstore på skolområdet, köpte två böcker för mina kurser. Därefter gick vi till banken och fixade amerikanska bankkonton. Efter det testade vi på att träna på ett gym som ligger mitt på huvudgatan i SB, tränade på olika maskiner(fanns väldigt mycket att välja på!). Det var riktigt skönt eftersom det var ett tag sen jag tränade, även fast vi går långa sträckor varje dag från boendet till centrum bla. Ska fundera lite till på om jag ska skaffa gymkort eller ej, gillar ju egentligen mest att jogga utomhus...

 

Dagens planer är att gå på picknick som IBS håller i för oss studenter kl 12, blir antagligen lite att äta, aktiviteter och mingel. :)

åt fish tacos efter träningen!
ett ganska häftigt ställe
så snygg himmel när solen var på väg ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0