Kmart

I fredags började jag med att gå till the bookstore på skolan för att köpa mig lite utrustning inför hikinglektionerna, köpte en ryggsäck och en snygg vattenflaska med filter inbyggt. Därefter satte jag mig på biblioteket och läste i en av mina böcker, det rätt skönt att sitta där, fanns många sittplatser så kommer nog sitta där lite då och då och plugga. :)

På eftermiddagen beslutade Angelica, Emma och jag att vi skulle ta bussen till affären Kmart (typ som en stor ICA maxi utan maten) för att köpa på oss lite saker till hemmet. Bussen tog ca 25 min så det var smidigt att ta sig dit. Köpte bla fler galgar, extra kudde, förvaringslådor, balsam, lite smink osv. Det var dock svårare att ta sig hem på kvällen eftersom bussen vi tänkte ta inte gick på fredagar utan bara mån-tors, så vi kom inte med nån buss förrän vid 23-tiden.. Snacka om att vi blev trötta! Men men, kul utflykt iallafall!

 

i närheten ligger Kmart affären
en typisk amerikansk korsning
värmde upp med pizza på Rustys pizza innan vi shoppade, tog salami och zucchini på
jag och Emma med alla våra shoppingkassar
tog en hot chocolate på McD i väntan på den sena bussen
lite av det jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0