lazy days

Kom hem trötta igårkväll efter en heldag i Camarillo där vi var på Camarilllo Premium Outlet, men mer om det i nästa inlägg!

Dagarna innan det hade vi våra sista lektioner i Introduction to College. Hade "Speed dating" på en av lektionerna, då pratade man med en person i fem min och sen bytte man till nästa, det var roligt och man fick prata med många människor från olika länder! Sen har vi även legat vid poolen en del, jag har joggat vid strandpromenaden, vart och handlat mat på Ralphs, mm. Men nästa vecka börjar allvaret med de riktiga kurserna, ska bli himla spännande!

Nu tänkte jag ta mig ut och jogga en sväng innan solen kommer fram och det blir för varmt!

 

poolen på Buena Vista (vårt boende)
var inne på Abercrombie & Fitch och provade lite kläder innan jag drog till mataffären, blev inget köp denna gång :P

Kommentarer
Postat av: Ibrahimsophie

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-10-20 @ 08:15:34
URL: http://ibrahimsophie.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0