På plats i Santa Barbara

Nu är jag framme i Santa Barbara! Resan var låång, åkte till Landvetter 4 på morgonen och var framme i SB runt 3 på natten (kl 18 Kalifornien-tid). På vägen slog jag följe med ett par olika svenska killar som skulle till samma ställe, skönt att prata med några i samma situation. Väl framme på Santa Barbara flygplats tog vi taxi till boendet, Buena Vista Apartments. Där väntade en representant, och några fler som hade kommit, som gav nycklar och visade var man skulle bo. Träffade även två av mina rumskompisar lite senare på kvällen!!

Det känns bra att vara framme nu men samtidigt känns det väldigt ovant och nytt! Idag blir det en liten rundtur i downtown Santa Barbara med de som kommit än så långe, ska bli kul att se staden och lära känna stället lite bättre! Vi behöver även köpa lite småsaker till lägenheten som diskmedel och tvål bla. :P

 

jag med min packning
jag och pappa kvällen innan jag åkte! tog tyvärr aldrig nån bild med mamma.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0