Promenad genom stan

Igår tog vi det lugnt på morgonen, lade oss vid poolen här vid vårt boende så fort solen kom fram på förmiddan. Riktigt skönt! Senare under dagen promenerade jag, Emma och Angelica in till stan för o fixa några grejer och köpa lite matvaror på Ralphs, stannade också till på ett mexikanskt matställe (Chipotle) som hade supergoda burritos. Det blev en slapp och skön dag helt enkelt!

 

jag vid poolen
Emma o Angelica på väg mot stan
jag :)
järnvägen
State street
burritos på Chipotle- där i låg rice, black beans, guacamole, chicken, salad and tomatoes, mums!
Ralphs grocery store
laddat upp med Ben & Jerry's i frysen, min är upp till vänster ;)
min säng o skrivbord, vi fick in ett bord + lampa och det blev genast bättre i rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0