relaxing sunday

I söndags började jag dagen med att simma några längder i poolen, den är inte så lång med den duger..Senare gick jag, Emma och Angelica till stranden (Leadbetter beach) och låg där och latade oss i solen ett par timmar, tog med min kursbok och pluggade lite också ;)

På eftermiddagen mötte jag upp min kurskamrat Nathalie i downtown Santa Barbara och åt en supergod burgare och gick sedan på bio. Såg filmen Crazy stupid love som var en rolig och bra film, kändes lite skum i början men man blev helt klart glad av den! En mysig kväll helt enkelt! :)

 

promenerade över skolområdet, riktigt fint!
Emma o Angelica vid fontänen
mötte flera små ekorre-liknande djur på vägen.. någon som vet vad de heter?
life guard on duty!
movie night med Nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0