Rundvandring + lägenheten

Hej! Här kommer lite bilder från andra dagen i Santa Barbara.
Vi gick en liten rundvandring i downtown som är centrumet i staden med State street (som är huvudgatan med massa affärer och restauranger), hamnen och stranden bla.
Lägger även in några bilder så ni får se lägenheten jag bor i! Den är ljus och rätt stor men har inte så jättemånga möbler hehe, men den funkar bara bra.

 

vår hall/vardagsrum/kök
mitt och Emmas sovrum, min säng till vänster
badrummet
vy över skolans idrottsplan
Stranden i city, på förmiddan då det var mulet...
State street
det var mexikansk fiesta i stan i helgen
Paseo Nuevo- utomhus köpcenter med massa bra butiker...än har jag inte köp ngt ;)
utsikt från vår ytterdörr upp mot bergen
utsikt igen

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow :)

2011-08-08 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0