seize the day

Gårdagen var en lång dag, började skolan 8, därefter blev det lite strandhäng (första doppet i havet), hem och laga mat, sedan gick jag på första hiking klassen men då gick vi bara igenom information.. nästa vecka beger vi oss mot någon vandringsled i bergen runt om!! Det var endast jag och en kille som var från Sverige i den kursen, resten var amerikaner så det känns kul med lite omväxling. På kvällen umgicks vi med våra grannar och åkte sedan till några vänner till dom, det blev en trevlig kväll!

 

beautiful morning at Buena Vista
Ledbetter beach, nedanför skolan
jag på stranden :)

Kommentarer
Postat av: Pia Jaktling

Vilka härliga bilder Amanda! Här hemma känns det som hösten har kommit, idag har det regnat hela dagen :(. Vad kul med hikingkurs, att både få motion och se sig omkring + att du får tillfälle att lära känna massa nytt folk! Kram!

2011-08-27 @ 22:53:04
Postat av: Amanda W

SV: Vad kul att höra Pia! Förstår att det inte känns så kul att hösten är på väg, sommaren går för fort i Sverige. Här är det stekande sol, men tro man kan tröttna på det också tillslut ;)

Jag längtar verkligen till vi börjar Hikingen, ska bli riktigt kul att komma iväg till olika platser och gå. :)

Hoppas allt är bra mer er, ha det toppen! Kramar

2011-08-28 @ 03:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0