Vamos a la playa

Igår tog vi oss ner till stranden som ligger i city, finns även en strand en bit nedanför boendet, för att sola och bara ha det skönt. Det var riktigt härligt att få lite sol på sig, men brände mig lite smått..

 

Vi gick sedan upp för State street (huvudgatan) och åt lunch på Natural Café, jättegod och nyttig mat! Finns ju inte endast hamburgare och pizza här ;)
Tog även en sväng förbi mataffären Ralphs, där vi har skaffat oss bonus kort som man får rabatt på varorna med.. Köpte lite smått o gott, det finns ett riktigt bra utbud av saker där!

 

I eftermiddag blir det ett boende möte här på Buena Vista, innan dess ska vi antagligen premiär ligga vid poolen ett tag, skönt! Ha det bäst! :)

 

 

utsikt upp mot bergen och lite lyxhus

lägenhetsområdet

lite mer hus

en del av campus, skolan har inte öppnat så det är helt folktomt!

mina rumskamrater Angelica och Emma

rumskamrat Cattis

jag framför fontänen

 

business center

hamnen i Santa Barbara

 

stranden!

Santa Barbara Pier

 

jag på stranden

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga foton Amanda! Du och dina vänner kommer nog ha ett fantastidktår där.

2011-08-08 @ 21:42:52
Postat av: Amanda W

Svar: Tack så mycket!! :)

2011-08-10 @ 08:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0