Early Thanksgiving dinner

Igår var jag på en tidig Thanksgiving celebration med min "Friendship partner"familj. Den familj jag blev tilldelad tidigare under terminen. Vi åt supergod Thanksgiving middag, buffé, som bestod utav turkey, mashed potatoes(potatismos), gravy, stuffing (så gott), cranberry sauce, grönsaker, mm. Till efterrätt blev det pumpkin pie med grädde. Snacka om att man var mätt när middagen var över. Schweiziska Tanja, som går i samma kurser som mig, följde även med oss eftersom hennes värdfamilj ej kunde vara med, så det var trevligt också!

 

Brittany, jag och Tanja
jag, Brittany, Barbara och Bruce
pumpkins!
Tim som är organisatören av International Friendship Partner programmet.
the food

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0