Isla Vista

Senare på lördagskvällen hängde jag med några svenska tjejer jag har samma kurser som och även Tanja, vi åkte sen iväg till Isla Vista (IV) som är ett stort collegestudent partyställe en bit härifrån. Tog taxi dit med flera svenska killar som vi hängde med också. Det var första gången jag var borta i IV och det var en rätt häftig upplevelse! Det är gator där studenter är ute överallt o dansar vid husen där det finns dj's utomhus och det är rätt galet, men typsikt amerikanskt, typ sånt man ser på collegefilmer!

 

red cups
jag, Tanja o Jessica på ngt Brazilian party
jag, Danny, Carro o Joakim
packat med folk ute o dansar på Del playa i IV!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för mycket sådana partyn nu Amanda! Var rädd om dig :( <3

2011-10-17 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0