Solvang -danish town

Hola!
Idag åkte jag med the Jensen family till Solvang, som är en dansk-inspirerad by en bit utanför Santa Barbara. Jag har ju gått med i ett program som heter Friendship partner o genom det så har jag blivit tilldelad familjen Jensen, man får alltså en familj som man gör aktiviteter eller åker på utflykter med ett par gånger i månaden eller så ofta man vill och kan. Så idag tog vi oss till Solvang som är en rätt turistig by med massa små affärer och kaféer och alla hus ser ut som danska hus fast lite överdrivna.. Fanns även en hel del svenska och skandinaviska saker i vissa affärer, riktigt kul! Roligt att ha sett detta ställe o det var en trevlig tur. :)

 

on the way there
fanns massa små söta prylar i butikerna
Copenhagen Drive
Haha!!
jag o dottern Brittany
dalahästar fanns också!
wienerbröd, köpte dock inget :P
"very veggie sandwich"
Bruce and Barbara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumsan! Bruce och Barbara ser trevliga ut. Kul att de tar ut dig på olika äventyr.Puss Mamma

2011-10-28 @ 16:00:04
Postat av: Anonym

Hehe vad häftigt!

2011-11-04 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0