thursday

I torsdags var det hiking som vanligt.. eller de blev inte riktigt som vanligt. Både i onsdags o torsdags var det så otroligt varmt här i Santa Barbara. Riktigt tryckande hetta, varmaste dagarna jag har upplevt här sen jag kom till Kalifornien! Så hikingen blev ej uppe i bergen som det brukar vara eftersom det blir extremt varmt där uppe, så vi fick gå till en strand i närheten o bara hänga lite istället, rätt skönt. :)

 

Hade först möte med Global scholars club, sedan lunchade jag och Tanja på JSB café på skolan!
Charlie o jag
hiking klassen
Alfred o Charlie på väg ner till beachen
haha excited
drog in till stan för lite grocery shopping på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0