new home

Nu var det ett himla bra tag sedan jag uppdaterade bloggen, sorry!
Under denna tiden har jag iaf hunnit flytta, till ett hus där jag har ett eget rum o badrum. Jag bor hos ett äldre par i 55-60 års-åldern, kvinnan är från början norska men har bott i USA sen hon var 20 och mannen är amerikan.. har dock inte hunnit träffa honom än! Men hon är verkligen jättetrevlig. Här bor också Gabriella, som är svensk student och har varit här och studerat i ett år, i ett eget rum. De har även djur, två små söta hundar och fyra hönor. :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fint ut! Hoppas att du trivs bättre där. Allt kommer bara bli bättre nu :) Älskar dig! Mamma! <3

2011-09-25 @ 17:22:49
Postat av: Jennie Johansson

Vad härligt! hoppas du trivs bättre nu. många kramar

2011-09-27 @ 17:39:24
Postat av: Emma Hjortman

Hej! Jag åker till Santa Barbara i augusti och kommer nog fixa boende på La Brezza. Jag är inte helt hundra på att jag kommer trivas med mina roomies och nu såg jag här att du efter bara några veckor flyttade. Går det även om man skrivit på ett kontrakt med tex La brezza? Hur hittade du familjen du flyttade till? Det hade ju varit hur kul som helst att få bo hemma hos någon amerikan. Ha det så bra /Emma

2012-06-27 @ 10:04:57
URL: http://hjortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0