ready for the weekend

Här är det just nu onsdag kväll och vi har bara en dag kvar i skolan denna veckan, på fredagar har ju dom flesta inga lektioner här vilket är skönt. Vi har dessutom en extra lång helg denna vecka eftersom det är Labour day på måndag så därför har vi ledigt då. Inte mig emot! Därför har jag, Emma och Angelica planerat in en weekend i San Diego! Ska bli hur kul som helst, längtar efter att åka iväg och se mig om här i Kalifornien! Vi bokade hotell (ett hostel som ligger mitt i downtown) igårkväll och nu i eftermiddag gick jag och Angelica till tågstationen och köpte tågbiljetter. Vi åker 6.45 fredag morgon och åker sen hem på söndag eftermiddag. Tåget tar ca 5 tim 40 min så det blir en lång resa.. men har tänkt ta med mig lite skolböcker och iPoden så det ska nog gå bra, finns säkert en hel del att se på genom rutan längs vägen också. :)

 

på tågstationen då vi köpte biljetterna ikväll!

Igårkväll på lektionen Marketing Communications såg vi under andra halvan av lektionen på en intressant dokumentär om reklambranschen och hur den startades och vilka som gjorde det.. Här är ett litet klipp från filmen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0