Sommaren är på gång

Nu har skolan börjat igen efter en veckas Spring break. Har varit väldigt lugnt de första dagarna, igår måndag kollade vi klart en film(The Social Network) på första lektionen, sen så var min andra lektion inställd för läraren var sjuk.
Idag mötte jag upp Carro och vi gjorde våra uppgifter i Photoshop som vi gör varje vecka, skönt att ha det gjort!

 

I fredags tog jag och Tanja en sväng på stan och kollade runt lite, lunchade på ett ställe som heter Backyard bowls och de hade jättegoda skålar med frukt, bär, granola och smoothieblanding i, mmm.
Idag efter jag hade varit i skolan och handlat på Ralphs gick jag ner till parken och satte mig och läste i solen, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0