pancakes and art

Lagade mig American pancakes i veckan och det var så gott, speciellt med banan och goda bär till! Mina superfina julklapps-teckningar från mina söta kusiner Hannes och Klara hänger uppe på min vägg, tänkte bara visa för er så ni kan se mästerverken!! :)

 

<3
Fick hem ett brev från skolan där det stod att jag är en honor student, alla som fått bra betyg blir utnämnd till detta så typ alla IBS studenter jag går i klasserna med får det eftersom de flesta sköter sig bra i skolan. Men kul att få ett certifikat och vara med på ceremonin i början av maj! :)
Nu har jag fått riktigt långt hår, kanske dags att klippa sig igen..? Känns som håret växer snabbare här i solen!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Amanda!

Jag visade Hannes och Klara att du hängt upp deras teckningar på väggen, det tyckte de var kul :-)

Kram!

2012-03-04 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0