Spring break

Denna veckan har vi haft Spring break här borta i USA, alla som går i skolan är då lediga. Många passar på att åka iväg på resor men jag hade inte något planerat och det var ju tur det för jag åkte på en riktig vrålförkylning.. Hela helgen och veckan har jag nästan bara legat hemma och inte gjort mycket alls, hade lite feber i början sen mest förkylning och huvudvärk..så segt. Men nu är det som tur var bättre, men är fortfarande inte helt frisk även fast det nu var en vecka sedan som jag blev sjuk.. :/

 

Men är glad att jag blev sjuk nu då jag hade tid att vara sjuk och inte nästa vecka eftersom det är då SARA KOMMER OCH HÄLSAR PÅ!!! :D

Passade ändå på att sola ett par dagar då det var soligt och varmt, härligt!
det jag oftast äter till frukost här i Cali är havregrynsgröt med banan eller jordgubbar, mmm :)
tog mig in till stan en sväng igår då jag äntligen kände mig lite bättre, köpte bla hudvård från Dermalogica för att testa.
jag nån dag under förra veckan..

Talk to you soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0