Saras sista dagar i SB

Sorry för dålig uppdatering den senaste tiden.. men här kommer lite mer bilder från Saras sista dagar i Santa Barbara! Trist att inte ha henne kvar här men nu är det inte alls långt kvar tills jag kommer hem till kära Surte och Sverige, åker hem 24e maj men landar den 25e. Kommer bli härligt, men samtidigt kommer jag sakna allt och alla här borta i California.

min gata
haha, kul med palmblad!
Shoreline park
California 2012!
Självklart ett besök på Sandbar! Fresh fruit Margaritas!
solning på utegården
Cliff drive
lite shopping på Victoria's Secret

Kommentarer
Postat av: Lena

Shezz vilka härliga bilder, jag skulle aldrig vilja åka hem! Kramar!

2012-05-03 @ 21:36:39
Postat av: Amanda

SVAR:

Tack!! Ja det kommer verkligen bli jobbigt att skiljas från denna härliga miljö, kommer sakna powerwalksen längs stranden bla ;) KRAM

2012-05-04 @ 01:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0